Intel® DSG rendszerhiba elhárítási napló tanácsadó |
|
Az Intel® DSG System Debug Log Advisor (SDLA) lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy gyorsan és egyszerűen azonosítsák és maguk oldják meg a gyakori szervertámogatási problémákat. Optimalizálva van a felhasználó által végzett rutinszerű szerverkarbantartásra és hibakeresésre, számos olyan funkciót is tartalmaz, amely megkönnyíti a zökkenőmentes kapcsolódást az Intel® ügyféltámogatási szolgáltatásaihoz, amennyiben az SDLA egyedül nem elegendő a megoldáshoz. |
Jellemzők
- Intel® BMC System Debug Log feltöltés és visszafejtés - Az SDLA középpontjában az Intel® BMC System Debug Log (SDL) áll. A teljes SDL egy titkosított fájl, amelyet az Intel® Baseboard Manageability Controller (BMC) generál, és amely rengeteg információt tartalmaz az Intel® szerver működéséről. Miután a szükséges fájlt legenerálta a felhasználó, az SDLA automatizálja a feltöltés, a dekódolás és az elemzés folyamatát.
- Advanced System Debug Knowledge Base - Az Intel® kiszolgálói hibaelhárítási útmutatókat készít az ügyfelek számára, hogy lehetővé tegyék az probléma azonosítását és megoldását. Ezeket az útmutatókat kiindulópontként használva az SDLA fejlesztőcsapata együttműködött az Intel® ügyféltámogatási szakértőivel, hogy létrehozzanak egy teljesen új szerver hibakeresési tudásbázist, amely több mint 3000 sornyi további tartalmat tartalmaz az SDLA számára az ügyfelek szerverproblémáinak azonosításához és megoldásához.
- Szerverprobléma automatikus megfeleltetése - A hagyományos hibaelhárítási útmutatók és alkalmazások a felhasználó felelőssége, hogy egy rendszereseményt a hozzá tartozó hibaelhárítási tartalommal megfeleltessen. Gyakori felhasználási eset, hogy a felhasználónak a naplófájlt kell átfésülnie a problémák után kutatva, majd kézzel kell ezeket a problémákat a megfelelő hibaelhárítási bejegyzésekkel összevetnie - ez egy időigényes és hibatűrő folyamat. Az SDLA automatikusan korrelál, azaz automatikusan átvizsgálja a naplófájlokat, hogy problémákat keressen, amelyeket aztán valós időben megfeleltet a tudásbázisában található bejegyzésekkel. A felhasználónak a folyamat eredményei jelennek meg ahelyett, hogy a folyamatot irányítaná, ahogyan az ma történik.
- Automatizált firmware-követés - A szerverkarbantartási problémák gyakori forrása a nem aktuális rendszer firmware. A régi BIOS futtatása például nemcsak szerverkarbantartási problémákhoz vezethet, hanem teljesítmény- vagy biztonsági problémák okozója is lehet. Az SDLA ugyanazt az API-t használja, amely a Intel® DSG Server Firmware Tracker programhoz is tartozik, és automatikusan elemzi az érintett kiszolgálón lévő rendszer firmware-konfigurációt, és adott esetben a firmware frissített verzióját ajánlja. Tekintettel arra, hogy a rutinszerű szerverkarbantartási problémák kiváltó oka sokszor az elavult rendszer firmware, ez a funkció önmagában is több órányi frusztrációtól kíméli meg az ügyfeleket.
- Titkosított rendszerhiba naplófájl letöltése - Bár az SDLA Dashboard felhasználói felület önmagában elegendő lehet a felhasználó számára egy szervertámogatási probléma azonosításához és megoldásához, vannak olyan esetek, amikor egy haladó felhasználó saját maga szeretné megvizsgálni az SDL fájlt. Ma ennek átfutási ideje napokban mérhető, mivel ehhez ügyfélszolgálati jegyet kell nyitni, mivel az SDL-fájlok dekódolása nem végezhető el az Intel®-en kívül. Az SDLA másodpercek alatt lehetővé teszi ezt a felhasználási esetet azáltal, hogy feltöltéskor visszafejti az SDL fájlt, majd lehetőséget ad a felhasználónak arra, hogy a visszafejtett fájlt közvetlenül az alkalmazásból töltse le.
Előnyök
- Az ügyfélközpontú munkafolyamat - A múltban a teljes SDL elemzése időigényes folyamat volt, amelyhez a felhasználóknak támogatási jegyet kellett nyitniuk az Intel®-nél, manuálisan át kellett küldeniük a fájlt az Intel®-nek elemzés céljából, és még rutinszerű karbantartási problémák esetén is együtt kellett működniük az Intel® ügyfélszolgálati mérnökével. Őszintén szólva a folyamat az Intel® központú volt, nem pedig az ügyfélközpontú. Az SDLA segítségével az ügyfél kezében van az irányítás, és az Intel® egyéni támogatását olyan mértékben vagy olyan kevéssé veheti igénybe, amennyire szükséges. A hibakeresési munkamenet kezdeményezése, az SDL-fájlok feltöltése és visszafejtése, az SDLA problémakezelő felhasználói felület használata, valamint a visszafejtett SDL-fájl letöltése valós időben történik, és a felhasználó a vezetőülésben ül.
- Intel® Customer Support Connected - Bár az SDLA-t a felhasználó önkiszolgáló rutinszerű szerverkarbantartási azonosítására és hibakeresésre optimalizálták, számos olyan funkciót is tartalmaz, amelyek megkönnyítik a zökkenőmentes átmenetet az Intel® ügyfélszolgálati szolgáltatásaihoz, ha az SDLA önmagában nem lenne elegendő a feladathoz. Konkrétan, a felhasználó jóváhagyásával az SDLA-ba feltöltött SDL-fájlok az Intel® ügyfélszolgálati képviselői és megbízottjaik számára is elérhetővé válnak, amennyiben a felhasználó később ügyfélszolgálati jegyet kezdeményez. Ez jelentősen lerövidíti a megoldási időt, mivel az Intel® ügyfélszolgálatának szükséges információk nagy része már a rendszerben lesz.
- Iparágvezető szerver hibakeresési tapasztalat - Senki sem érti jobban az Intel® technológiát, mint maga az Intel®. Az SDLA fejlesztőcsapata az alkalmazás alapjául szolgáló tudásbázis felépítéséhez az Intel® szakértőinek több száz személyévnyi szerverrendszer-hibakeresési tapasztalattal rendelkező szakértői körét használta fel. A felhasználók zökkenőmentesen profitálhatnak ebből a páratlan iparági tapasztalatból az olyan funkciók révén, mint a szerverproblémák automatikus korrelációja. Ugyanez a fejlesztőcsapat és ugyanezek a szakértők már keményen dolgoznak az SDLA lefedettségi körének bővítésén, hogy tovább növeljék az előnyöket.
- Zökkenőmentes Servertools integráció - Az SDLA az Intel® DSG Servertools online alkalmazások és szolgáltatások portfóliójának legújabb tagja. Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a felhasználók számára előnyös az olyan alkalmazásokkal való kereszthivatkozás, mint a Servertools Firmware Tracker, amely az SDLA-felhasználók számára útmutatást nyújt a szervereikhez elérhető legújabb firmware-ekről. Továbbá az SDLA kihasználja a Servertools közös "look and feel" kialakításának előnyeit, ezáltal csökkentve a tanulási görbét a teljes portfólió esetében. Végezetül, mint minden Servertools-alkalmazás, az SDLA is az Intel® felhő-infrastruktúráján található, és a fejlesztők és devops szakemberek elkötelezett csapata támogatja.
Az ezen az oldalon használt összes termék-, márka- vagy kereskedelmi név a megfelelő tulajdonosok védjegye vagy bejegyzett védjegye.